Ta fotografija je zaščitena ©

Časovni stroj

I.

… mojster izgotovi mojstrovino. Iz zlata in srebra jo tisočkrat prekuje, kot antični kovač določi simbolna razmerja in jo obda z dragimi kamni. Na vrh umesti peščeno uro (čas), v sredino modro oko (pogled), pa ne da bi zlato in srebro ne poznalo časa, ali da bi drago kamenje ne imelo leska pogleda in vida smisla.
Mojster se je odločil tako…

II.

… mojster opazuje mojstrovino s steklenim očesom podaljšanega pogleda, jo tisočkrat premeri in z opazovanjem zaprede. Približuje se in oddaljuje, ter se sooči z odbleskom svojega vida (smisla), ker ima vsak pogled svojo zgodbo, jo mojster vida išče. Je to kabina Navtilusa kapitana Nema, nosferatujeva jedilna miza, ali časovni stroj? Mojster ubere svojo pot. S svetlobo nas pelje skozi obliko znanja in mehko modulacijo spoznanja, do ubranega smisla dvojne mojstrovine.
Mojster se je odločil tako…

… mojstra sta se odločila tako.

III.

Cikel fotografij Andreja Blatnika je občutljiva in prepričljiva predstavitev in interpretacija »prostorskega nakita« (PROSTOR ČUTOV). Gledalca vodi od najmanjšega (makro) detajla (skoraj abstraktno), do celote, kjer pa se vsaka posamezna fotografija prepozna in umesti kot funkcionalna in pomembna. In le če se poti (pogledi) ustvarjalca (mojstra) in poti gledalca prepletejo lahko mojstrovina zaživi svoje življenje.

Boris Gaberščik
V Ljubljani, 1. decembra 2003

Galerija prostor čutov